loading...
شاهزاده آبی
...N... بازدید : 18 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

گفتم خدایا از همه  دلگیرم

گفت:حتی من؟

گفتم :نگران روزیم

گفت:آن بامن!

گفتم:خیلی تنهایم

گفت:تنهاتراز من؟

گفتم :درون قلبم خالیست

گفت:پرش کن از عشق من!

گفتم:ازتو خیلی دورم

گفت:من از تو نه!

گفتم:آخرچگونه آرام گیرم؟

گفت:بایاد من!

گفتم:بااین همه مشکل چه کنم؟

گفت:توکل به من!

گفتم:هیچ کس کنارم نمانده

گفت:به جز من!

گفتم :خدایا چرا اینقدر میگویی من؟

گفت:چون من از تو هستم و تو از من!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 1,463