loading...
شاهزاده آبی
...N... بازدید : 24 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

بگو سرگرم چي بودي كه انقدر ساكت و سردي

خودت آرامشم بودي خودت دلواپسم كردي

ته قلبت هنوز بايد يه احساسي به من باشه

چقدر بايد بمونم تا يكي مثل تو پيدا شه

تو روز روزگار من بي تو روزهاي شادي نيست

تو دنياي مني اما به دنيا اعتمادي نيست

سلام ناله ي بارون سلام اي چشماي گريون

سلام روزاي تلخ من هنوزم دوسش دارم

سلام اي بغض تو سينه سلام اي آه آيينه

سلام شب هاي دل كندن هنوزم دوسش دارم

نميدوني تو اين روزا چقدر حالم پريشونه

دلم با رفتنت تنگ و دلم با رفتنت خونه

خراب حال من بي تو نميتونم كه بهتر شم

تو دستاي تو گل كردم بذار با گريه پرپر شم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 1,460